نوای دل
نوای دل

نوای دل

-...

خط تیره نقطه چین 

خط تیره نقطه چین 

حرف های من به تو 

حرف های آتشین 

خط تیره نقطه چین 

درد دل برای تو 

آرزوی من همین 

خط تیره نقطه چین 

دفتر دل من است 

سطر سطر او سیاه 

در سیاهه ها ببین 

خط تیره نقطه چین 

بار هم خیال تو 

سمت دیده ات زمین 

لحظه ای که گفتمت: 

خط تیره نقطه چین 

خاطرات خوب وبد 

ما و ماه و جزر ومد 

لحظه ی هجوم عشق 

حسرت و نیاز وبعد 

خط تیرره نقطه چین 

در میان شاخ تاک 

انقریب اصطحکاک 

دست و میوه ی گناه 

لحظه ی دگر ببین 

خط تیره نقطه چین 

این تمام بودن است 

از ملال ها جدا 

تحظه های دل نشین 

گر چه جان متن شد 

خط تیره نقطه چین.

ناتوان.....

این روزها در آستانه ی آرزوهایم چون کسی که سالها دریا آرزو می کرد وچون بر لب دریا رسید بر صخره ای نشست و تنها شکست امواج را نگریست چون برای به دریا زدن نه قایق داشت و نه بازوانی که قدرت غوطه خوردن درآب داشته باشند...........................................................................



برایم دعاکنید از خدا قایق که نه توانی برای بازوانم خواسته ام ............................................

آری زندگی..........

من خوشبختم خوشبخت خوشبخت خوشبخت زیرا هنوز پا پس نکشیده ام از آرزوی تو چشمان تو تنین شبهای بیکران بهشت است خوب من با تو بودن را با تو نفس زدن را در کنارت آرمیدن و حتی مرگ در کنار تو اندک چیزهایی است که مرا به رویای بهشت امیدوار نگاه میدارد این روزها چشمان خیس من از شوق روی تو آیینه بسته اند اندوه شهر را دیگر تمامی خورشید مشرقی از خواستگاه سینه من تابیدن گرفته این روزها رویای زندگی از خواب می گریزد هیچ آرامشی را حتی خواب را با لحظه ای از صدای تو حتی دبا بهشت عوض نمیکنم من بگذریم دنیا برای من خسته جان کنون معنای زندگیست دیگر حتی توان آنکه به سیاهی ها نیندیشم را دارم آری من بی نهایت خوشبختم..............................................................................