نوای دل
نوای دل

نوای دل

آری زندگی..........

من خوشبختم خوشبخت خوشبخت خوشبخت زیرا هنوز پا پس نکشیده ام از آرزوی تو چشمان تو تنین شبهای بیکران بهشت است خوب من با تو بودن را با تو نفس زدن را در کنارت آرمیدن و حتی مرگ در کنار تو اندک چیزهایی است که مرا به رویای بهشت امیدوار نگاه میدارد این روزها چشمان خیس من از شوق روی تو آیینه بسته اند اندوه شهر را دیگر تمامی خورشید مشرقی از خواستگاه سینه من تابیدن گرفته این روزها رویای زندگی از خواب می گریزد هیچ آرامشی را حتی خواب را با لحظه ای از صدای تو حتی دبا بهشت عوض نمیکنم من بگذریم دنیا برای من خسته جان کنون معنای زندگیست دیگر حتی توان آنکه به سیاهی ها نیندیشم را دارم آری من بی نهایت خوشبختم..............................................................................

نظرات 1 + ارسال نظر
مهتاب چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ب.ظ http://mahtabkhanooom.blogfa.com

زندگی شطرنج دنیا و دل است
قصه ی پر رنج صد ها مشکل است
شاه دل کیش هوس ها می شود
پای اسب آرزو ها در گل است
فیل بخت ما عجب کج می رود
در سر ما بس خیال باطل است
مهره های عمر من نیمش برفت
مهره های او تمامش کامل است
...
سلام

امیدوارم حالتون خوب باشه و من رو به خاطر کم لطفی هام ببخشید،تو این مدت به خاطر یه سری مشکلات نمی تونستم به وبم برسم،دلم واقعا براتون تنگ شده بود...ممنونم که شما من رو از یاد نبردید...
...
در پناه مولا

ممنون از لطف بی حد شما منم مدتی بود بنا به مشکلاتی که در زندگیم پیش اومده نتونستم وبم رو چک کنم بازم ممنون سر زدید امیدوارم دعام کنید این روزا خیلی نیاز دارم
شاد زی و سربلند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد