نوای دل
نوای دل

نوای دل

خداترین خدای شعر

سلام شور و شوق شعرخیال بی زوال من 

سلام ای که می شود بی تو نفس وبال من 

سلام نازنین ترین تنین شعرهای ناب 

خیال دوزخ و بهشت با تو غم محال من 

سلام شوق پرزدن توان بالهای من

خداترین خدای شعر تبلور کمال من

سلام هرکه و همه تمام بودهای من

سلام سر بی جواب جواب هر سوال من

سلام نور مشرقی پناه غربت دلم

خدای سرزمین دل جنوب تا شمال من

سلام میکنم ولی پراز خیال و دغدغه 

پر از غم جدا شدن ز بستر خیال من ..............

شعر من؟

شعر من


وصف گل پیچک وپروانه و شمع


شعر من قصه و یا خاطره نیست


شعر من درد دلی است 


که گره خورده به بغض 


شعر من درد دلی است


که پر از حسرت و داغ است و تب است


دیرگاهیست دلم حکمرانست به شعر 


شعرمن تیره تر از سایه و همسایه ی دیوار به دیوار شب است..............

پاییز

روزها کوتاهند

        روزها کوتاهند

                 

                فصل خوشرنگ حیاط

                      

                              فصل خوشرنگ حیات



نغمه خیس سفر

             شوق پرواز پرستو از باغ

      

             

              فصل کوچست رفیق

                          فصل کوچست رفیق 

تصادفا

واژه ها تصادفا"،ذهن من تصادفا" 


حرف های بی دلیل،هر دهن تصادفا" 


نام تو، و قلب من کاملا" تصادفا" 


مردمان کوچه هم عاقلا" تصادفا" 


شب چراغ گریه ام بغض من تصادفا" 


گریه در گلو شکست، غالبا" تصادفا" 


ماتِ وحشت و شکست، بردِ من تصادفا" 


هر سیاه بخت زار گرد من تصادفا" 


بی تو می روم ز شهر جاده هم تصادفا" 


می رسد به خانه ات بیش و کم تصادفا"